Dinamit Evi (A House of Dynamite), 2025 yapımı bir politik gerilim filmidir.
Film, Amerika Birleşik Devletleri’ni hedef alan tek bir füzenin tespitiyle başlar. Olaylar, aynı anda üç farklı bakış açısından — askeri, siyasi ve sivil — anlatılır. Beyaz Saray’da karar vericiler zamanla yarışırken, sahadaki askerler ve halk artan panik içinde hayatta kalma mücadelesi verir.
Dinamit Evi, etik ikilemler, güç çatışmaları ve insan doğasının kriz anındaki tepkilerini gerilim dolu bir atmosferde işler. Gerçek zamanlı anlatımı ve yoğun temposuyla izleyiciyi koltuğuna kilitleyen bir felaket hikayesi sunar.


Bekir
Dünyayı nasıl yok edeceklerine bizleri hazırlamışlar… Batı sanayi/teknolijiye sahip olunca insan(lık) ahlakını/evrensel değerleri unutup her şeyi güç/kuvvet ve parada gördü. Bunun için de hep savaş aletleri geliştirdi, dünyayı son iki yüzyılda yaşanmaz bir yer haline getirdiler. Batının gelişmesi ile ahlak yok oldu. Güç/kuvvet/teknoloji kendilerinde olduğu için de diğer milletleri hep kendilerinin altında gördü/görmeye de devam ediyor. Dünya şayet yok olacaksa/kıyamet kopacaksa bunu nükleer silahlar yapacaktır….